Klacht: beschadigden schoenen

andijvie groen op 06 april 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met pasen twee paar schoenen gekocht met 20% korting
paste niet een hadden ze niet in maat groter dus de andere besteld
die ook al betaald zonder korting krijg ik later terug kan ik mee leven al vind ik het al vervelend dat je het dan nog een keer moet betalen maar goed
komen ze eindelijk binnen zijn ze beschadigd
als ik ze nu wil dan moet ze weer opnieuw bestellen
even over de cijfers de schoenen ik heb ik voor 72 euro gekocht
ik ben nu al 252 euro kwijt ik vind dit belachelijk service gewoon geen service

Gewenste Oplossing:

als ze dit correct en netjes afhandelen voor bedrijf als dit had ik anders verwacht zij maken een fout en lossen niks op

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 13 april 2018 om 18:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marlene,

Doordat er in het verleden gefraudeerd is met gestolen orders, is het helaas niet mogelijk om online direct te ruilen. Wanneer een artikel bij ons retour komt, wordt het aankoopbedrag standard naar de rechtmatige eigenaar teruggestort, op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Zo kunnen wij de veiligheid garanderen. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaat.

Ik wens jou nog een hele fijne avond toe!

Met vriendelijke groet,
bcareScott

andijvie groen

Heeft op 14 april 2018 om 08:32 geantwoord

En het feit dat jullie een beschadigde order opsturen? Nogmaals de bijenkorf maakt een fout en ik moet dat oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door