Klacht: Beschadigde bril en verlakkerij

op 04 mei 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb een bril gekocht tijdens actie. Montuur en glazen gratis. Dit was november 2016. Gedurende maanden ging dit door. 3x nw glas in bril. Steeds terug. Steeds ogen meten en zeer veel tijd verspild. Linkeroog grote druk. Kon bril geen 5 minuten ophebben. Kerel wist de oorzaak niet. Adviseerde uiteindelijk naar oogarts te gaan en bril geheel retour te doen. Hij vroeg mijn bril ter vergelijk of zo en rommelde er wat mee en later bleek dat het schroefje was afgebroken. Later terug en hij kon hem niet maken omdat hij geen gereedschap had. Zo langs andere filialen en geen kon helpen. Uiteindelijk daar weer terug en ander deed er los schroefje in met mededeling dat het mijn verantwoordelijkheid was.
Het hele probleem bleek uiteindelijk zoals ik op Internet ontdekte dat ze een cilinder in het glas hadden geplaatst en dat veroorzaakte de druk. Dat zit niet in mijn eigen bril.

Ik was dus maanden bezig geweest met een bril en metingen en misleidende adviezen om uiteindelijk de nwe bril retour te moeten doen omdat deze kerel de oorzaak niet wist. Zij plaatsten de cilinder en ik vroeg naar het verschil tussen mijn bril en de nwe. Hij wist het niet.
Uiteindelijk dus geen nwe bril. En mijn bril beschadigd tot op heden.

Geklaagd. Ook dat duurde zeer lang. Zou gebeld worden wat niet gebeurde. Weer gemaild en toen kreeg ik voorstel om nwe bril te kopen en dan waren de glazen gratis. Ik ging akkoord maar realiseerde me dat ik al die bril had met gratis glazen. Ze hebben steeds aktie met gratis glazen. Hoe zit het met die hele behandeling. De tijdverspilling en het beschadigen van mijn bril.
Daar konden ze niet op ingaan.

Waarom zou ik daar dan een bril kopen voor gratis glazen wanneer ik dat overal kan?
Al die verlakkerij en schade is dan nog niet vergoed.

Wanneer er genoegdoening is voor de schade aan mijn bril. Deze moet minstens gerepareerd worden op hun verantwoording. Tevens genoegdoening voor deze hele affaire en niet via een aktie die iedereen krijgt en ik al had. Dat toont aan dat ze de klacht niet serieus nemen en geen spijt hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 04 mei 2017 om 12:13 geantwoord

Heeft op 08 mei 2017 om 17:49 geantwoord

Er is geen contact opgenomen na het indienen van deze klacht. Er is geen reëel correcte oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeuken