Klacht: Beschadigde boeken ontvangen en afgekeurd

op 19 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Mijn zoon moest vandaag zijn boeken inleveren, daar kreeg ik te horen dat 1 boek afgekeurd is, de kaft van het boek was namelijk los vanaf het begin van het school jaar al dus toen we het ontvangde, Het boek die we kregen was al zeer beschadigd aan het kaft , we hadden de boek ook gekaft, Maar vandaag toen we het boek inleverde was het afgekeurd, Omdat het kaft los zat en dat wisten wij al vanaf het begin van het schooljaar en wij wisten dat het niet onze schuld is maar van het vorige leerling die het boek bezitten,

Bij het klachtenservice wachtrij wachtte ik 26 minuten ongeveer en ik werd nog steeds niet overgeschakeld naar een medewerker, Ik hoop dat dit word opgelost

Dat het niet ONZE schuld is dat het boek is beschadigd maar van het vorig leerling

Hopelijk verwachten wij geen Boete van het afgekeurde boek

Hopelijk verwachten wij geen Boete van het afgekeurde boek

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachten123321