Klacht: Beschadigde bagage

op 12 juni 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In totaal via 4 wegen contact opgenomen met EasyJet iver 2 kapotte koffers. Alleen na 5 dagen een reactie gehad dat we bij iemand anders moesten zijn. Verder in 2 weken tijd geen reactie gehad van de overige 3 berichten.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord krijg op mijn vraag. Ik wil graag schadevergoeding voor mijn koffers, maar wisten niet van het bestaan van een PIR formulier af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wietsie