Klacht: Beschadigd product door bezorgerBezorgd product voor de deur zonder toestemming

op 13 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30-04-2020 4 decoratieve artikelen besteld voor mijn dochter bij maison du monde. De artikelen worden niet gezamenlijk bezorgd. Vandaag 13-05-2020 krijg ik eindelijk bericht dat er een fotokader word bezorgd.

BEZORGER belt niet aan, klopt niet, helemaal niks. Toevallig was ik boven en keek ik uit het raam van mijn badkamer (zicht op voortuin) Ik hoor dat hij het pakketje aan het doordouwen is door de brievenbus die er met moeite doorheen past. Het was ook geen brievenbus pakketje!!!!!!!
Ik liep al naar beneden en voor ik beneden was hoorde ik het glas stuk gaan van het product. Want bezorger van DPD douwt het kadertje met glas door de brievenbus en valt op de grond. Ik doe de deur open en weg is het busje van DPD.

Dit is niet alles. Ook heb ik afgelopen week een eettafel besteld voor mijn moeder voor moederdag via een ander website. Weer is er niet aangebeld of aangeklopt door de bezorger en deze heeft het grote pakket gewoon achter gelaten voor de deur. Met geluk hebben wij zelf het pakket gezien voor de deur en is deze niet mee genomen. Hier dien je toestemming voor te krijgen, die heb ik niet gegeven. SLORDIG WERK!!!! Absoluut niet tevreden met DPD!

Alle kosten dienen vergoed te worden. Bezorgkosten, eventuele retourkosten. De volgende keer BETER omgaan met bestellingen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PkzGkc