Mijn Klacht:
Ik heb een pakket verzonden via Vinted, dat goed was verpakt met bubbeltjesplastic. Helaas is het pakket beschadigd aangekomen bij de ontvanger. Ondanks het feit dat het goed was verpakt, geeft Vinted aan dat het niet goed genoeg was en biedt geen compensatie aan. Dit vind ik onterecht, aangezien ik de zorgvuldigheid in acht heb genomen bij het verzenden.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling van de opbrengst van het verkochte artikel.

