Klacht: Beschadeging muur

op 28 mei 2020 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Woensdag 27 mei 2020 is de monteur geweest om internet en tv aan te sluiten. Onze muur was gestuct en we hebben dit na de monteur benoemd om uit te kijken voor de muur. Tevens hadden we de plek waar de monteur moest wezen vrij gemaakt zodat hij niet dicht bij de muur hoefde te zijn. De monteur heeft toch de muur geraakt. Deze zat in de auto toen wij dit bemerkte. We zijn toen direct naar de monteur gelopen om dit te benoemen. De monteur had ook blauwe vlekken op zijn kleren. De monteur mee naar binnen gevraagd en de beschadiging laten zien. De monteur gaf aan dat wij contact met T-mobile moest opnemen, dit gedaan en deze verwees ons naar Guidion.

We hebben dezelfde dag ook de stucadoor gebeld met de vraag of we nog iets aan de muur konden doen. Helaas is er geen kleine oplossing en moet de gehele muur opnieuw gestuct worden. De kosten hiervan zijn €750.

Als de kosten van het opnieuw stucen van onze muur betaald wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guidion

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guidion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NatashavdBroek