Klacht: Beroerd onderhoud huisjes

op 24 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

het geboekte huisje 632 stond op een klein perceel, was super, super slecht onderhouden.
bladderende verf overal, gaten in het houtwerk, overal enkel glas, geen horren, verroest hang en sluitwerk, slechte bedden, geen vaatwasser en over al spinrag en vuil.
de dag na aankomst weer vertrokken

als de huisjes op het park beter onderhouden zouden worden is de prijs/kwaliteits verhouding beter op zijn plaats. dit is nu zonde van geld wat hiervoor gevraagd wordt. en geen kans op vergoeding. zie boven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juni 2017 om 11:30 geantwoord

Heeft op 26 juni 2017 om 18:59 geantwoord

Helaas is dit een standaard excuus van Centerparcs, en een opvolging van de verbeterpunten blijft veelal uit.
Tevens staat de aangeboden vergoeding niet in verhouding met de kosten die er voor dit verblijf betaald zijn, en de moeite en voorbereidingen die voor deze \"vakantie\" gedaan moesten worden.
Wij verwachten toch wat meer tegemoet gekomen te worden door Centerparcs.

Alle klachten die gemeld zijn door kokomil