Klacht: Berijkbaarheid en het niet nakomen van beloften

op 12 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bril maandag ter reparatie aangeboden aan U fiaal aan de Fernand Bolstraat in Asd, Ik zou woensdag gebeld worden om te horen wanneer ik hem kon terughalen. Het is nu Vrijdag en heb nog niets gehoord. Telefonisch contact is onmogelijk omdat nog hun telefoon en het klantenservice nummer niet word opgenomen.
Bovendien heb ik geen ontvangst bewijs gekregen.
Mijn inschatting is dat Hans Anders erg bezuinigt op personeel kosten ik koop mijn nieuwe bril w,s voortaan bij de concurent,want U service is ver onder de maat.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bril gerepareerd weer op mijn neus kan zetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ferdinandusse