Klacht: bereikbaarheid en service booking.com

op 11 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Sinds kort hebben we via Booking.com. een vakantie geboekt .
Na de bevestiging in het Nederlands volgde alle correspondentie in de Franse taal die we niet voldoende beheersen en derhalve ook bewust voor een Nederlands reisbureau hebben gekozen. Na ons eerste telefoontje hierover en dit had al heel veel tijd nodig voordat we iemand konden bereiken omdat de telefoonlijn onvoldoende bereikbaar was en er niemand op onze vraag via de website reageerde kregen we dan eindelijk een vertaling van de brief. We hebben toen dringend verzocht geen correspondentie in de Franse taal meer te ontvangen maar helaas kwam de volgende brief wederom in het frans en deze ging over de betaling. Weer bellen en tot 2 maal toe werd ons beloofd deze brief te vertalen en ook het IBAN nummer en het rekening nummer te versturen zodat wij ook tijdig de aanbetaling konden doen. Tot op heden hebben we nog niets ontvangen. Ook de telefonische bereikbaarheid is hopeloos. We krijgen al dagen lang niemand meer aan de lijn die Nederlands spreekt. Na eindeloos ons laten wachten op een Nederlandstalige medewerker krijg je te horen dat dit helaas niet mogelijk is. Het liefst zouden we vandaag nog annuleren zo moeizaam als deze boeking gaat

Wanner we de benodigde informatie zo snel mogelijk in het Nederlands ontvangen of we kosteloos kunnen annuleren zodat we verder kunnen boeken met een reisbureau die ons naar behoren helpen.
Een onkostenvergoeding voor het tevergeefs bellen zou ook wel op zijn plaats zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theiaerts