Klacht: Bereik

op 14 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben onlangs verhuisd en ben nauwelijks bereikbaar. Tenzij ik op zolder sta… ik woon hief met mijn partner die mee KPN vol bereik heeft. Ik heb gebeld en ze geven aan dat ze er niets aan kunnen doen. Ik moet bereikbaar zijn zeker met twee kleine kinderen thuis maar het antwoord is je kan overstappen en dan betaal he alle maanden tot einde contract. Ik niet dus maanden lang betalen voor een abonnement waarmee ik niet bereikbaar ben, dat kan toch niet!!!??
Of ik dan WiFi bellen niet steeds kan in schakelen thuis was de vraag, nou dat werkt dus ook niet. Ik wil ervan af!!! Wat te doen?

Als ze het bereik hier per direct aanpassen of mij kostenloos per direct naar een anders provider laten overstappen zodat ik bereikbaar ben. Ik heb maar 1 streepje bereik dus kan middels WiFi internetten maar als ik wordt gebeld valt verbinding steeds weg

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siljan82