Klacht: Benu Tiel Teisterbant

op 09 februari 2018 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

Slechte service. 9/10 keer hebben ze niks op voorraad. Medicijnen die je dringend nodig hebt willen ze laten bezorgen de volgende dag. Je kan 10 keer doorgeven dat je verhuisd bent, maar nog komen ze steeds naar je oude adres rijden.

Excuses, bloemetjes en zakjes drop als “goedmaker”, maar elke maand is het weer een drama om de nodige medicijnen in huis te krijgen, en dan nog niet te spreken over het moment dat je “onverwacht” medicijnen nodig hebt. Dan geloven ze je niet wat artsen je voorschrijven en moet alles overlegd worden, terwijl je thuis een huilend kind hebt zitten die de voorgeschreven pijnstillers nodig heeft, omdat hij net geopereerd is.

Denk dat ze eens goed achter hun oren moeten gaan krabben hoe ze hun service gaan verbeteren, want dit kan écht niet meer.

Als ze de boel afbranden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BENU Apotheek

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iemand123210