Klacht: BENU-Terreur

op 28 juni 2021 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

Bovengenoemde apotheek geeft teveel medicatie mee. Zij geven de client verplicht voor 3 maanden medicatie mee.Ik ben 73 jaar en net als ieder mens sterfelijk en zeker op deze leeftijd.Nabestaande blijven hierdoor met teveel betaalde medicatie zitten. Als ik daarover begin met het personeel beginnen ze te praten over hun declaratie op de computer.(a)Wat heb ik daar als client mee te maken?In terug brengen van de medicatie naar de apotheek heb ik mijn bedenkingen.Word het echt vernietigd?Ook de volledig dichte verpakking?Tot slot;De medicijnen zijn betaald dus er is financieel gewin bij de apotheek en verlies voorde client.Mijn zorgverzekeraar C.Z. is het er mee eens.De apotheek om financieel gewin niet.Tot slot;Medicijnen meegeven voor 6 weken vind ik redelijk en billijk.Ook gebruik ik het medicijn Foster 100/6.Kreeg de laatste keer 2 verpakkingen uit het Oostblok mee.De helft van deze puffen werkt niet dus vroeg ik om Nederlandse verpakkingen van het middel.Weer protest van de apotheker maar ik ga het bestellen.Kom de volgende dag terug zoals afgesproken maar het was niet aanwezig in de apotheek.Komt u over 3 dagen maar terug.Gevolg dat ik 3 dagen zonder het medicijn zat.Dan maar in het weekend naar de eerste hulp toe bij een benauwdheidsaanval?Wat gaat dat de verzekeraar en de patiënt financieel kosten.I In ambulance naar het ziekenhuis.Onderzoek op eerste hulp.Medicijnen uitschrijven.client in taxi weer naar huis.Ik schat op 1500 Euro,s.in elk geval meer dan de 44 Euro voor 1 verpakking Foster.Patient boos,Verzekeraar woest.Maar de apotheker heeft er maling aan wand alleen zijn verdienmodel telt voor hem.Voorstel aan u is laat de keuze van de verpakking en 6 weken medicatie aan de client over.P/S de verzekeraar is van deze zaak op de hoogte.

Dat de apothekers door u hierop word aangesproken.Dat er medicijnen voor max 6 weken word meegegeven i.pl.v. 12 weken.Er moet meer keuze vrijheid voor de client zijn bij de apotheker. betreft verpakking/land van afkomst.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]