Klacht: benu apotheek hoornseveld Zaandam

op 15 februari 2018 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw. Donderdag 15 februari moest ik medicijnen ophalen bij benu apotheek hoornseveld wat bestemd is voor mijn zoon.Alleen aangekomen bij deze bekende apotheek kreeg ik de medicijn van 4,75 niet mee omdat ik het meteen moest betalen ,ik dacht zoals het vaker bij mij weleens gebeurde dat ze wel weer een aanmaning opsturen maar ene leiding gevende met de naam margreet Veerman oftewel margreet veerkamp die zei dat het niet mogelijk was en katte het gesprek snel af . heb uitleg gegeven dat ik niet kan betalen en dat ik dit door zal geven aan de bewindvoerder . Toch medicijn niet mee gekregen . proefte door dit hele gebeurtenis een vorm van discriminatie .

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog medicijn krijg voor mijn zoontje

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BENU Apotheek

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JB33