Klacht: Benadeelde

op 19 oktober 2016 over Solmar Tours in de categorie Online Reisbureaus

IK vind dat Solmar Tours oplichters zijn en ze liegen.
Begin januari 2016 reis naar Spanje geboekt met de bus naar Santa Susanna voor het eerst met een bus heb altijd gevlogen ga dus nooit meer iets boeken bij Solmar Tours. Gevraagd onderdek van de bus ivm.dat ik het aan mijn hart heb en plaspillen gebruik en regelmatig naar de WC moet. Werd mij verteld geen probleem op Solmar Tours busticket staat onderdek. Heb ook nog voor dat ik op vakantie zou gaan 2 keer gebeld met die oplichters en mij werd verteld dat het geen probleem zou zijn. 29 augustus vertrekt de bus van Maarheeze naar Spanje maar geen onderdek maar bovendek.Wij zijn niet meegegaan en zijn met de trein terug gegaan naar Hoorn. Dit heeft ons 1200,00 euro gekost en geen vakantie dus weg geld. Mijn ervaring ga nooit iets boeken bij Solmar Tours want voor mij zijn het oplichters vertellen dingen die ze niet waar kunnen maken. Als ik van tevoren wist dat ik geen plek zou krijgen onderdek bus was de reis niet doorgegaan. Ga toch niet 1200,00 euro zo maar weg gooien. Dus niet meer boeken bij deze reisorganisatie dat zijn mijn ondervindingen.

Ik ben pas tevreden als Solmar Tours zo klantvriendelijk wil zijn om het geldbedrag terug te storten. En dat ze voortaan rekening houden met mensen met een hartprobleem etc.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solmar Tours over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Deejay2007