Klacht: Ben wanbetaler en men wil mij niet bellen ONZIN

op 16 juli 2019 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Wilde een aacountaanmaken , bij een bestelling , en kan niet betalen , geen crediet ! Gebeld , en er blijkt en blokkade te zijn op een zgn oud account , wat zakelijk zou zijn ? Men vraagt ook om een kopie paspoort te stuern , en wil account en gegevens niet wissen . Net Bonprix gebeld , en account blijkt nu wel gewist ? Maar er staan nog steeds gegevens open van me . Na drie keer bellen kom ik niet verder

Ik wil 's avonds na 19:00 uur gebeld worden , en uitleg van zaken , en alle bestaande gegevens verwijderd hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 juli 2019 om 13:30 geantwoord

Beste K. Moerkerke, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Telefonisch hebt u aangegeven dat uw gegevens verwijderd dienden te worden. Aan deze wens zijn wij reeds tegemoet gekomen. Daarnaast kunnen wij u geruststellen: er is geen sprake van een openstaand saldo, anders is het namelijk niet mogelijk de gegevens definitief te wissen. Hiermee hebben wij aan uw verzoek gehoor gegeven. Het team van bonprix

Heeft op 18 juli 2019 om 13:44 geantwoord

Niet alles is uitgepraat en opgelost. Ben ook nog steeds traceerbaar. Voor de vierde maal . Ik eis tel contact. Zeg maar welk naar welk nummer. Dit moet opgelost worden!

Reactie van de melder van de klacht K. M

1 jaar geleden -

Bericht van Bonprix

1 jaar geleden - Beste K. M, u sprak daarnet met de coördinator die de volgende acties zal uitvoeren: 1. Uw gegevens volledig laten verwijderen door onze IT afdeling. 2. Heeft zijn excuses aangeboden voor de niet correcte behandeling in de klantenservice (uiteraard zal hij dit regelen met hen). 3. U heeft uw toestemming gegeven opdat hij u volgende week terug mag bellen om de acties te bevestigen. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door K. M