Klacht: Ben gehacked

re71 op 17 september 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Woensdagmiddag wilde ik mijn facebook bekijken maar kon er niet in. Moest opnieuw inloggen. Helaas kon het niet meer, mijn account was overgenomen door ene Colsey. Heb allerlei manieren geprobeerd om het te veranderen maar is niet gelukt. Heb via de helpcentrum wel deze probleem aangemeld en een kopie van mijn ID meeverzonden.
Tot op heden is het nog niet verholpen. Ben er achter gekomen dat Facebook ook een pagina heeft waar ik een hun chatbericht had verstuurd onder de naam van mijn vrouw.
Kreeg een automatische bericht terug dat ze druk waren (alle lijnen bezet) maar dat ze gauw contact op mij gaan nemen.
Persoonlijk duurt het te lang mijns inziens, heb het rond 14.00 uur gemeld via de chat, maar nog geen reacties.
Nu ik alle reacties lees op deze klachtensite is het echt van de afgelopen week heel veel, dus ik snap hun late reactie ook wel weer.

Dat ik mijn account weer terugkrijg, onder mijn eigen naam.
Ik zal ook mijn wachtwoord veranderen, en extra beveiligen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door re71