Klacht: Ben al 2 weken aan het wachten op mijn levering

op 08 september 2018 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden hondenvoer besteld na een week maar gaan bellen waar het bleef. Het pakket was te groot waardoor het een dag langer kon duren dus 4 dagen. Na 2 dagen opnieuw gebeld omdat ze hadden beloofd dat het kwam weer niks oké dan leveren we het via PostNL nu inmiddels de 3de dag nog niks weer bellen het geld kan terug gestort worden zodra DHL (terwijl het nu bij PostNL zou zijn) het pakket terug zend geen optie dus als dat ook weer 2 weken duurt duurt het nog wel 3 weken voordat ik mijn geld terug heb. Nu maar afwachten tot het geregeld is….

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb en een redelijke compensatie omdat ik duurder voer heb moeten halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lonnekekohl