Klacht: Verkeerde data

op 01 juli 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Op 30 juni 2020 heb ik via mijn mobiele telefoon een link doorgestuurd gekregen van een kennis. Het betrof een link naar een vakantiehuis in Spanje voor 25 juli t/m 1 augustus (aangeboden door Belvilla). Ik heb nog print sqreens van het huisje met die data gemaakt om te delen met mijn reisgenoten. Na akkoord van alle reisgenoten (30 sec later) ben ik terug naar de link gegaan om de boeking definitief te maken. De juiste data geselecteerd, aantal personen ingevoerd en direct afgerekend. Super enthousiast alle reisgenoten laten weten dat de boeking was afgerond. Na een paar minuten ontving ik een bevestigingsmail met de data 18 juli t/m 25 juli. Ik schrok me dood! Meteen Belvilla gemaild met de opmerking dat dit niet juist was, bij de boeking heb ik 100% de data 25 juli tm 1 aug geselecteerd, dit bewijst ook de print sqreen welke ik bij het boeken heb gemaakt. Vooralsnog geen reactie van Belvilla gehad!

Ik ben tevreden als ze de juiste data dus 25 juli t/m 1 augustus voor het huisje tegen te prijs waarvoor ik heb geboekt, naar mij toe bevestigen. Dit is namelijk de data waarvoor ik heb geboekt en betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belvilla in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvilla een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvilla

Heeft op 03 juli 2020 om 12:44 geantwoord

Heeft op 03 juli 2020 om 12:47 geantwoord

Schaamteloos dit, echt diep en diep triets dat belvilla zo met zijn klanten omgaat.

Alle klachten die gemeld zijn door SaidS