Klacht: Laten vaste klanten vallen SCHANDALIG!!

Ashleybraun op 08 juni 2024 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Helaas bij aankomst geen warm water, vies stinkend bubbelbad etc.
Ook geen contact te krijgen met de eigenaar van het huis.
Er werd ons een vergoeding beloofd van de eigenaar en Belvilla.
Tot nu toe een maand later slechts loze beloftes.

2 dagen van de vakantie terug of de helft van het geld. Gezien wij maar 1 dag alles werkend hebben gehad.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Belvilla
Download hier uw brief

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Reactie van de melder van de klacht Ashleybraun

7 dagen geleden - In de meivakantie wederom een vakantiehuis geboekt via Belvilla waar wij al jaren klant zijn. Helaas bij aankomst geen warm water, vies stinkend bubbelbad etc. Via de Belvilla SOS lijn contact gezocht zouden worden teruggebeld nooit gebeurd. Ook geen contact te krijgen met de eigenaar van het huis. Grootste gedeelte van de vakantie bezig geweest met regelen waar wij recht op hadden en voor betaald dat alles naar behoren werkt en schoon is. Er werd ons een vergoeding beloofd van de eigenaar en Belvilla. Tot nu toe een maand later slechts loze beloftes. Eigenaar wijst naar Belvilla en andersom tot op heden niets meer over vernomen erg ONFATSOENLIJK!! Boek dus geen vakantie via Belvilla ze laten vaste klanten stikken en aan hun lot over.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ashleybraun