Mijn Klacht:
Ik heb nu 3x mijn beltegoed op gewaardeerd met steeds 20 euro per keer en dan maar 1 of 2 keer gebeld en ik zit niet op internet en dan blijkt het bedrag weer op te zijn!
Waar blijft mijn geld in vredesnaam!
Ik wil een overzicht waar het aan op gegaan is.
Ik ben het nu echt zat en zeer ontevreden!
Gewenste Oplossing:
Als ik een overzicht krijg met wat mijn acties waren tijdens deze laatste drie opwaarderingen en dat ik dus kan zien of het terecht is dat het geld op is, want met mijn belgedrag is dat onmogelijk!
En anders mijn geld terug of het tegoed met 60 euro opwaarderen!

