Klacht: beltegoed verdwijnt

op 05 oktober 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Woensdag 14-09 kreeg ik een melding van HN, dat mijn beltegoed onder €3,- was gekomen. Dat vond ik zeer vreemd, omdat ik de dag ervoor nog ruim €7,- had en ik in die tussentijd nauwelijks gebeld had. De dag erna was het tegoed weer verder gedaald zonder gebruik te hebben gemaakt van mijn telefoon. Toch maar opgewaardeerd met €5,-, maar er verdween weer tegoed.
Maandag 19-09 naar Belcompany gegaan, omdat je bij HN geen contact krijgt en daar heeft men telefonisch contact gehad met HN en werd verteld, dat ik geen betaalde appdiensten had ingeschakeld, dus dat kon het niet zijn. Bij Belcompany heeft men mij geadviseerd om het modum thuis te resetten en wifi uit te schakelen. Beide gedaan en ondanks dat verdween er toch tegoed.

Ik ben tevreden als ik weer gewoon gebruik van mijn telefoon kan maken zoals ik daarvoor ook bijna 3 jaar naar tevredenheid bij HN heb kunnen doen en ik €5,- teruggestort krijg op mijn rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mevanamersfoort@hotmail.com