Klacht: Beloven de laagste prijs anders terugbetaling

op 13 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een kamer geboekt in Sevilla voor 327 Euro. Nu staat er op de site van Booking dat ze de laagste prijsgarantie geven. Dus als je uw hotel en dezelfde kamer binnen 5 dagen na boeking goedkoper vindt, betalen ze het verschil terug. Ik heb dit meteen gemeld (dus zeker binnen de 5 dagen), dat ik de kamer voor bijna 50 euro goedkoper had gezien. Ik heb na 3 weken antwoord gehad dat ik de link en de prijs moest doorsturen binnen de 24u anders verviel de aanbieding. Ik heb dit meteen gedaan, nu een week geleden en nog steeds niets gehoord. Ik vertrek zaterdag.

Gewenste Oplossing:

Als ze dit aanbieden op de site, moeten ze ook hun belofte nakomen.
Dus ik zou tevreden zijn als ze mij het verschil terug betalen en tenminste antwoorden op mijn mails.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door barbara_jvd