Klacht: Beloofde Levering volgende dag ook na 7 dagen nog niet binnen…

op 30 november 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

Vrijdag nespresso-capsules besteld voor de vakantie.
We kregen bericht dat de levering vertraagd was door de grote drukte van Black friday… (bij Nespresso???).
Inmiddels 1 week verder en we hebben nog steeds niets binnen.
Helpdesk kan alleen maar excuses aanbieden en vragen om geduld.
Formele klacht wordt niet beantwoord (we hebben het erg druk door Black Friday).

Vervoerders zijn allang weer hersteld van de BF-drukte, Nespresso niet.
Ik heb inmiddels elders andere koffie gekocht om mee te nemen op de vakantie. Dat zijn dus extra kosten waar ik niet op had gerekend en ook niet op zit te wachen.

Een tegemoetkoming van Nespresso lijklt mij op zijn plaats.
Als ik op mijn werk een wanprestatie neerzet (want daar kan je volgens mij wel over spreken), dan zal mijn bonus voor dat kwartaal lager zijn... Bij Nespresso moet ik maar genoegen nemen met ontelbare excuses.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Reactie van de melder van de klacht DIewertje Blik

4 maanden geleden - Helaas geeft Nespresso aan om ook deze klacht niet in behandeling te nemen. Gat in de grond graven en wachten totdat er niemand meer kijkt lijkt het devies van Nespresso te zijn. Treurig dat een groot bedrijf als dit zo klein kan zijn.. We gaan maar eens aan de slag met hun slogan 'Nespresso, what else? Ik zit inmiddels aan Something else, cups van de Lór... geen George Clooney, wel koffie in huis. Smaakt prima, een stuk voordeliger maar vooral: gewoon in de kast zonder gezeur, de lol is er wel vanaf voor mij met George

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DIewertje Blik