Klacht: Beloofde korting wordt niet volledig gegeven

op 17 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Abonnement afgesloten met korting. Echter niet de beloofde korting. Het is een miniem verschil, in eerste instantie vond ik wel een beetje dat ik zeurde: abonnement kosten 40e, ik zou 17.50 korting krijgen. Echter krijg ik telkens maar 17.49 korting.
Leek mij iets wat gemakkelijk op te lossen was. Eerst via chat contact gehad. Werd beloofd dit op te lossen. Uiteindelijk geen resultaat.
Vervolgens gebeld. Ik werd zeer lang in de wacht gezet. Vervolgens was het voor mij een pricipkwestie geworden (vandaar ook deze klacht). Ik ben ongeveer 6 tot 8 keer doorverbonden met iedere keer 3 tot 8 minuten wachttijd en vervolgens weer de melding dat ze op die afdeling mij niet konden helpen. Uiteindelijk geen oplossing en betaal ik nog steeds meer dan in mijn contract is afgesproken!
Het gaat hier dan wel om 1 cent per maand, maar als dit bij ieder klant zo is? Daarnaast is een afgesproken contract een contract en daar dient men zich aan te houden.

Vodafone volgt de afgesproken prijsafspraken.
Als vodafone denk aan een tegemoetkoming sta ik daar uiteraard ook voor open

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdenblanken