Klacht: Beloofde coupon nergens te vinden bij afrekenen..

op 07 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Grote bestelling gedaan bij LightInTheBox, bij aanmelding op de app en bestelling op de app werd vermeldt dat je een coupon van $ 125,00 ontvangt en kan toepassen. Nog niet betaalt uiteraard.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik (de code van) die coupon krijg en kan toepassen.
Ze adverteren daar niet voor niets mee, neem ik aan.
Maar zodra je deze toe wil passen. Nergens te vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 februari 2018 om 23:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 februari 2018 om 21:16 geantwoord

Ja, maar bij het afrekenen op de LITB-app staan er allerlei bonuscoupons bij, maar niet de coupon van $ 125 voor nieuwe klanten, die wel wordt getoond bij het downloaden van de app.. Graag een oplossing waarmee ik deze coupon kan toepassen. BVD

Alle klachten die gemeld zijn door Askenaz