Klacht: belofte maakt schuld

op 29 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb telefonisch een deal gesloten over een abbo met blackbarry en wilde nog een verlenging met bestaande telefoon. maar omdat de medewerker de deal niet kon rond maken (problemen met haar pc) zou ze terug bellen.
heeft ze niet gedaan, bel ik vervolgens zelf terug blijkt dat ze niet willen/kunnen leveren wat beloofd was en dan de kleinerende toon van die 2e medewerker is helemaal van de zotte…..

Gewenste Oplossing:

met een hele goede scherpe deal....en anders ga ik gewoon met mijn abbo's bij goedkopere providers zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 03 november 2011 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone heeft klant excuses geboden voor niet terugbellen/vervelend gesprek. Klant heeft inmiddels met korting verlengd.

Alle klachten die gemeld zijn door marietje68