Klacht: Belminuten gebruiken zonder te bellen

op 27 maart 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er worden belminuten gebruikt zonder dat ik bel. Dat gaat door tot in de extra kosten. Ik heb zelf 250 minuten en hier kom ik zeker weten niet aan. Volgens Youfone wel, met zeker nog een half uur extra. (10,20 euro) Het bedrag valt nog mee maar aangezien ik veel andere klachten zag met hogere bedragen heb ik snel dit abonnement stop gezet om dit te voorkomen. Ik had al bij vorige facturen al mijn vermoedens wanneer ik extra moest betalen, maar nu weet ik het zeker. (Ik bekeek mijn extra kosten, 10 minuten later deed ik het weer en was de prijs verhoogd zonder dat ik belde.) Ik ga nooit meer een abonnement nemen bij Youfone en raad dat ook niemand aan.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en nooit meer contact met de slechte provider Youfone.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 30 maart 2020 om 07:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door OpgelichteThomas