Klacht: Kaarten bestellen via belbios lukt niet, maar kost wel geld.

nicolette77 op 06 november 2014 over Belbios in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week 2 keer geprobeerd om kaarten te reserveren via belbios telefoonlijn, omdat dit via de site vanwege een technische storing niet lukte. Bellen kost 70 ct per minuut, met start tarief van 4 1/2 ct en mobiele kosten. Beide keren heb ik ruim 4 minuten aan de telefoon gezeten om stap voor sta kaarten te reserveren en beide keren werd er aan het einde gezegd dat het niet mogelijk was om kaarten te reserveren; 1 x vanwege een technische storing, 1 x omdat de bioscoop gesloten zou zijn. Ik ben dus zo’n 7 euro kwijt maar nog steeds geen kaartjes gereserveerd.

Gewenste Oplossing:

minimaal wil ik de kaarten gereserveerd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belbios

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belbios nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door