Klacht: Belachelijke kosten voor AMEX

op 01 juli 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Zonder dat de vakantie is begonnen ben ik nu al klaar met D-Reizen haar service. Ik heb bij het boeken zeer duidelijk gemeld dat wij de hoofdsom van de reis willen betalen met American Express dit omdat we dan goed verzekerd zijn en we dit al jaren zo doen. Ten tijde van dit telefoon gesprek heeft niemand ons verteld dat er belachelijke kosten bij komen als je boekt met een CC of Amex! Als je dit vergelijkt met de Duitse touroperators die wel service verlenen dan zit het er gewoon bij in en die zijn doorgaans honderden zo niet duizenden euro’s goedkoper. Ik zeg alle NL moeten even kijken op 12FLY.

Kortom ik ben ontevreden over deze waardeloze service en wil het belang van de klantgroep die met de CC betaald graag onder de aandacht brengen.
Stop met deze onzin en kom niet met het verhaal dat jullie kosten maken op de CC dat weet de hele wereld. Enig idee wat ik voor die kaart betaal?

Ik weet het antwoord al(-; maar ik vraag om een Gratis reisverzekering.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

1 maand geleden - Beste meneer Roelfsema, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij zullen deze z.s.m. behandelen en inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen - Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 03 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Beste meneer Roelfsema,

Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. Ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geboden service, hieronder leg ik graag aan u uit wat de reden is voor deze kosten. Tijdens het telefoongesprek met de hoofdboeker zijn deze kosten besproken zodat zij op de hoogte was. De reisbranche mag en kan maximaal 2% kosten in rekening brengen voor het betalen met een creditcard. In de winkel heeft u uiteindelijk besloten om de betaling via Ideal te voldoen en niet de extra kosten te betalen voor de creditcard. Een reisverzekering kunnen wij bij deze niet gratis aanbieden doordat dit terechte kosten zijn die wij voor de creditcard betaling rekenen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en als u nog vragen hebt horen we dat graag.

Sanne
D-reizen - Webcare

Heeft op 07 juli 2017 om 20:33 geantwoord

Zoals bij een ieder in de oplossingen worden oplossingen niet opgelost maar weggeschreven er is geen normale dialoog met DReizen te voeren. Dan gaan we de klacht gewoon voorleggen(-: gelukkig ben ik de klant en was dit mijn laatste ervaring met jullie(-: gewoon via Duitsland is mijn advies aan alle nl reizigers het is goedkoper, je krijgt gratis eten aan boord en die ondoorzichtige reisbranche in nl is brutaal genoeg geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door stefnijno