Klacht: Belabberde bereikbaarheid nav willen annuleren boeking

op 12 maart 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik wou mijn boeking graag annuleren ivm het corona virus maar bij het eerste contact met edreams blijk ik doorverbonden te worden met een callcenter in ES (?)waar ook nog blijkt dat de verbinding erg slecht is. De medewerker is amper te verstaan. Met wat aanmodderen dacht ik dat de boeking geannuleerd zou zijn maar omdat de lijn steeds slechter werd heb ik de verbinding moeten verbreken. Alle stappen waren doorlopen maar wat bleek? Een email volgde zo’n 10 min later dat de boeking toch niet volledig was geannuleerd waarna ik wederom terug moest bellen maar na meerdere keren terug te bellen heb ik 1 persoon met moeite aan de telefoon gekregen met natuurlijk weer een erg slechte verbinding waardoor ik wederom genoodzaakt was op te hangen en opnieuw terug te bellen en na ruim een uur wachtend aan de telefoon te zitten is er nog steeds geen medewerker die mij te woord kan staan. Heb de moed maar opgegeven en we gaan morgen maar weer opnieuw bellen?! Wat slecht, je kan ze niet eens emailen, er is alleen maar een mail gekomen met als afzender: no_reply. Ook kunnen ze niet terugbellen. Dat schiet niet op.

Laat iemand eens goed kijken naar de bereikbaarheid van edreams, want het is om te huilen.
Ik zou graag teruggebeld worden! Want ik krijg geen contact met deze instantie, en als dat wel zo is dan is de lijn erg slecht.
Of stuur me een email dat de boeking is geannuleerd!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruudknaap