Klacht: bel tegoed zomaar weg

op 20 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

tussen 18 april en 17 mei in drie a vier dagen al het bel tegoed weg plus 2x opwaardering van 5 euro dus samen 22,50 weg. klantenservice gebeld en die zagen op hun scherm dat een sms dienst was maar het nummer wat ze op noemde was een andere gsm van ons en waar die aantal sms niet op binnen gekomen waren. Ik moest de factuur maar afwachten en daar op de specificatie kijken. dat heb ik gedaan maar er stond maar 1 keer een sms dienst naar mijn andere gsm. Maar weer gebeld naar de klantenservice en die keken het na en zagen dat ik een andere factuur heb als bij hun op het scherm, dus vraag ik die factuur naar mij te sturen. Enkele weken later kreeg ik het bericht dat het onmogelijk is die factuur toe te zenden. Maar weer gebeld en nu gevraagd om de gemaakte kosten terug te boeken en om een eerlijke factuur te sturen met al mijn bel verkeer. Wat ik bereikt heb 10 euro in bel tegoed terug. Ik heb het idee dat ze net kunnen afschrijven wat ze willen ik krijg toch geen bewijs.

wanneer mijn totale onkosten worden vergoed dus ook de andere 12,50. En een eerlijke factuur met al mijn bel/sms/internet gedrag.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rovarie