Klacht: Bejegening klantenservice

op 11 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 augustus J.l. heb ik telefonisch contact gehad met uw klantenservice. Klacht was dat gebleken is dat de agent een hoger bedrag in rekening had gebracht dan de door booking.com aangeboden prijs. Ik ben langer dan 10 jaar klant bij booking.com en was zeer verbaasd over de onbeschofte manier waarop de medewerker van uw organisatie meende om te moeten gaan. Een organisatie als booking.com onwaardig. Ik sta nog steeds perplex over de bejegening en verzoek u hier wat aan te doen. Ik ben bereid nadere info te verstrekken indien u het nodig acht.

Gewenste Oplossing:

Indien blijkt dat alle medewerkers doordrongen zijn dat uw organisatie ook een dienstverlenende organisatie is en met klanten op een klantvriendelijke manier kunnen omgaan. Ik gun u dat ook als organisatie als trouwe klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gershi