Klacht: Bejegening

op 09 oktober 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Van morgen, maandag 9 oktober 2017, omstreeks 08:10 uur werd ik op het metrostation Dijkzigt door twee medewerkers van de beveiliging als een hond behandeld. Ik voelde mij door hun optreden gediscrimineerd en ook diep beledigd.
Als medewerker van RET ben je op het station of perron niet om op mensen te jagen.
Ik stapte uit bus 44 van Zuid naar Noord. Bij Dijkzigt stapte ik uit, liep naar de lift voor de metro richting Schiedam. Checkte in en stapte vervolgens in de lift. Bij het passeren van de etage vóór het perron, zag ik twee van uw collega’s voor de lift staan. Een Hindoestaanse vent met een bril en een blanke kale man. Met name die blanke kale keek mij toen aan via de het raam van de lift bij het passeren.. Op het moment dat ik op het perron aankwam, zag ik dat beide mannen haastig via de trap in mijn richting kwamen lopen. Er werd door de blanke man meteen gevraagd naar mijn vervoersbewijs. Ik was enigszins verbaasd dat zij mij aanspraken, omdat er meerde mensen zich op het perron bevonden. Sterker nog, verbaasd dat zij zo snel het perron hadden bereikt en meteen recht op mij afkwamen. Hij had mij zeker onderschat en had gedacht dat iedere donkere persoon een zwartrijder is.
Wel ik zal hem zeggen dat ik de laagste kwaliteit metaal zelf niet zou willen gebruiken om hem in te blikken als hondenvoer. Achterlijke idioot.
Ik vraag mij af waar jullie zulke incompetente, en zeer domme mensen vandaan halen. Dit zijn personen die het bedrijf kapot maken en het aanzien van uw onderneming ernstig schaden .Ze hebben geen fatsoen, zijn achterlijk, dom en daarnaast ongeschikt voor publieke functies.
Ik verlang van u dat er ook maatregelen worden getroffen tegen deze personen. Het liefs in een persoonlijk gesprek.
Kijk maar naar de camerabeelden.

Als de klacht fatsoenlijk is afgehandeld

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kolakreek