Klacht: beinvloeding van beoordelingen door booking.com

op 14 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik boek al jaren via booking.com en heb nog nooit klachten gehad. niet over hotels en niet over booking.com. Mijn laatste boeking en overnachting was ronduit slecht. zoals gewoonlijk schrijf ik na het verblijf een beoordeling en deze werden altijd netjes geplaatst naar nu blijkt omdat het positieve beoordelingen waren. De laatste beoordeling was niet mals en deze wordt dus domweg niet geplaatst. Ik vind het ongenaakbaar dat booking.com de beoordelingen die bedoeld zijn om een goede keus te kunnen maken beïnvloed door kritische reacties niet te plaatsen. Of zou het zo zijn dat booking.com extra provisie vangt of heeft ze er geld in zitten? want het betreffende hotel wordt wel heel erg gepromoot door booking.com. en als je de beoordelingen leest is alles wel heel erg positief ten opzichte van de staat waar het hotel in verkeerd. Mijn klacht is dan ook dat booking.com beoordelingen manipuleert om er zelf beter van te worden.

Ik wil dat mijn beoordeling onverwijld wordt geplaatst. En dat booking.com een e-mailadres op haar site plaatst op een zicht en vindbare plaats zodat je zonder tussenkomst van een derde direct kunt communiceren met booking.com .

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert de Jong