Klacht: Beide cadeaus zijn niet bezorgd! A

op 26 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Beide cadeaus om 11u besteld, op de website staat: voor 14u besteld, dezelfde dag bezorgd.
Na check vanaf uur of 19u, nog niks bezorgd, na check rond 20u, de bezorger is nu op de plaats van bestemming! Ik blij! Na een uur nog maar eens geïnformeerd en inmiddels 2 mails: cadeaus konden niet bezorgd worden, bezorger stond voor dichte deur, buren waren niet thuis. Complete onzin, schoonouders waren de hele dag thuis, hun bel is niet gegaan! Belachelijk! Ik betaal een vermogen om leuke dingetjes te laten bezorgen, heb hen inmiddels de verrassing moeten verklappen, met de vraag of ze al wat ontvangen hadden, “nee niks, er is niemand aan de deur geweest”
Met de vraag aan de klantenservice of de bezorger om kon keren was het antwoord: “nee dat kan niet, dat had ik ook al gevraagd”
Ik heb 2 keer moeten bellen, en mijn schoonouders moeten bellen met de vraag of ze al wat ontvangen hadden!
Daag verassingen, (maar liefst 2 bestellingen) en dat voor zoveel geld! Ik ben echt boos, en een mega illusie armer!!!!!!

Vergoeding van de gemaakte kosten, en excuses cadeau aan schoonfamilie. Schoonvader was dit cadeau bedoelt na de operatie, als oppepper! Echt niet normaal dit voor zoveel geld!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 juli 2017 om 15:51 geantwoord

Beste Alicia,

wat ontzettend vervelend dat de bestellingen te laat zijn geleverd. We hebben het voor je nagekeken en we zien inderdaad dat de koerier aangeeft dat de ontvangers niet thuis waren op het moment van aanbieden. Heel jammer dat deze informatie niet klopt natuurlijk!

We zien dat de bezorging een dag later wel is gelukt. We willen je voor het ongemak tweemaal de verzendkosten vergoeden. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Tevens zullen we vanuit Greetz een excuuskaartje en een attentie sturen naar jouw schoonfamilie.

Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken!

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door alicia_pb14@hotmail.com