Klacht: Behandeling van de arts in Centerparcs De Haan

op 03 juli 2012 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn zoon (11 jaar) is ten val gekomen met zijn fiets op de terreinen van Center Parcs De Haan (maandag 25/06/2012).Hij had een snede van ongeveer 2cm onder zijn kin. Hij is ondergebracht geweest in het verzorgingslokaal van het zwembad. Danig onder de indruk van alles was hij moeilijk te bedaren. De arts van dienst is erbij gekomen en heeft als volgt gereageerd. ” Als het zo zit heb ik hier geen tijd voor ” en is terug vertrokken. Zelfs toen er hem gezegd werd dat ik (zijn papa) binnen de vijf minuten ter plaatse was om mijn zoon te helpen bedaren.

Gezien een arts verplicht is iedere hulpbehoevende persoon te helpen is die danig tekort geschoten in zijn vak.Indien u dit niet meer wil tegen komen zou ik u ten stelligste aanraden om een andere arts in dienst te nemen. Een arts die wel tijd heeft voor gelijk welke patient dan ook.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juli 2012 om 11:37 geantwoord

Gast een begeleidende brief gestuurd met excuses.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kurtvdw