Klacht: behandeling personeel en te lang wachten op de bril zoveel klachten

op 02 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ten eerste onbeschofte contact gestoorde man niet klantvriendelijk aan de brink in losser zeer nare man die niet goed met klanten omgaat hij belt niet als de bril klaar is drie weken moeten wachten dan belt hij nog niet dat hij klaar is is die klaar weer niet goed zonder mij in te lichten weer nieuwe glazen besteld de hoogte scheen niet goed te zitten terwijl hij al bij de slijperij was geweest en zij niks konden vinden nu zit ik al 4 weken met een oude bril zonder goede glazen waarmee ik volgende week mee naar engeland moet een drama dus maar die man is het ergste daar moeten jullie wat aan doen als jullie het filiaal in losser willen houden meer mensen klagen erover

ik wil een compnsatie omdat ik bijna 4 weken met een bril rondloop met geen goede glazen voor mijn ogen wil het gehele bedag terug dit is van de zotte wil voor niks een nieuwe bril uitzoekem maar niet bij hem ander filiaal anders kom ik nooit meer en de hele familie en kennissen kring pearl zit er naast dus dat word dan de nieuwe optie doe wat aan die man

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 juni 2016 om 12:40 geantwoord

Beste mevrouw van Koutrik,
Ik vind het heel vervelend dat u deze ervaring heeft met de medewerker in Losser. Wij zullen dit verder intern bespreken.
Betreft u bril, de glazen zijn inderdaad verkeerd ingeslepen hierdoor heeft u bril vertraging opgelopen. In de winkel heeft u aangegeven dat u de bril niet meer wilt hebben. Wij hebben de order dan ook kosteloos voor u geannuleerd. U krijgt u geld retour. Op uw verzoek op tevens ter compensatie nog een gratis bril te ontvangen kunnen wij niet ingaan. Fouten kunnen gebeuren en we wilde deze graag voor u oplossen. U heeft de keuze gemaakt om de bril te annuleren, deze keuze respecteren wij maar we gaan hier niet tevens een gratis bril aanbieden.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ingridvankoutrik@hotmail.com