Klacht: behandeling aan de balie Molenstraat EDE `s middags 4-7-2016 door de medewerkster.

op 04 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Mijn advocaat in Frankrijk vraagt om een officieel document van de bank om op mijn rekening te kunnen storten.Heb hoofdkantoor opgebeld en Eline L.zal dat regelen en per post opsturen,maar ik kan ook naar mijn bank in Ede gaan. Mocht het niet lukken ,dan kunnen ze Eline bellen.
Ik kom bij de balie in Ede en vraag aan de dame of ze dit document wil verzorgen.
Deze dame zegt dan meteen …o hebben ze u maar naar ons gestuurd om dit te doen.Nee,dit is niet zo….zeg ik.
Ze vraagt om legitimatie en ik heb alles bij me betaalkaart/credit kaart enz.Ze wil mijn paspoort en die is doordat we zaterdag jl net terug zijn van vakantie verlopen ( sinds 7 juni) Zij wil niets doen ,waarop ik haar de brief van de gemeente,waarin gevraagd wordt mijn pas te verlengen en de paspoorten van mijn man en mij laat zien.
Nee…ze wil niets…ik vraag haar dan het hoofdkantoor te bellen ,maar dat wil ze ook niet. Haar arrogantie, eigengereidheid en zelfingenomenheid maken me kwaad .Ik onderbreek haar steeds,want ik wil niet betutteld worden ….Ik weet wel wat legitimatie inhoudt…..ze hoeft me dat niet uit te leggen. Ik wil niet steeds horen wat niet kan ,maar hulp van haar …klantvriendelijkheid….. meedenken…een oplossing…..
Waarom voldoet de betaalkaart niet als legitimatie wanneer ik de pincode indruk?.Waarom belt ze het hoofdkantoor niet om informatie?.

Ik vraag alleen maar een bewijs ,dat ik klant ben bij ING met vermelding van mijn gegevens o.a Ibannummer en Bic enz.

Ik wil niet op een dergelijke manier behandeld worden .Ik wil een excuus van deze dame.

Vanmiddag had ik een sympathieke medewerker van het hoofdkantoor aan de telefoon en deze zal het document verder in orde maken.Hij heeft me echt geholpen. Fijn zo....Ik had met hem afgesproken verder geen klacht meer in te dienen,maar mijn man accepteerde dit gedrag van deze dame helemaal niet en gaf mij de raad toch deze klacht schriftelijk te bevestigen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 juli 2016 om 08:20 geantwoord

Goedemorgen Thea,

Uit je bericht begrijp ik dat je niet naar behoren bent behandeld op het ING-kantoor in Ede. Dat is vervelend om te horen, omdat ons streven is om onze klanten optimaal te bedienen.

Wat betreft de gevraagde bankverklaring: fijn dat dit nu wordt geregeld voor je. Ik hoop dat je hiermee in ieder geval bent geholpen.

Als je wilt, dan kunnen we een klacht voor je gaan registreren die aan een medewerker van ING is gericht. Hiervoor hebben we een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Mocht je deze behoefte hebben dan mag je telefonisch contact met ons opnemen via tel: 020-2288888. We helpen je graag.

Vriendelijke groet,

Jeroen