Klacht: Behandeling

op 19 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik was was van 4 augustust/m 18 augustus 2017 in het meerdal ik verbleef in een vip huisje ik melde dat ik ongedierte had zoals muizen ze deden niks eraan melde ook dat het huisje smerig was ze deden er weer niks aan dus we hebben het huisje zo goed als schoongemaakt mijn vrouw werd grof behandelt omdat ze per ongeluk een glas liet vallen toen we het doorgaven dat er een glas was gevallen zeiden ze ruim het zelf maar op het is u schuld ik kom er meerdere keren.per jaar maar zo grof zijn we nog nooit behandelt en dat voor 2 weken vip huisje voor 4 personen heb ik 3800 euro betaald vindt ik dit een schandalige behandeling oja ik als Friends heb ik ook recht op vouchers voor activiteiten melde dat ook bij de receptie dat ik ze niet heb gehad ANTWOORD hoe krijgt ze niet u heb ze gehad terwijl ik ze niet heb gehad

Dat ik met mijn gezin 4 personen zwemkaartjes krijg en tegoed bonnen dat ik met ze iets jan eten en drinken zwemkaartjes die ik ook kan gebruiken in zandvoort en 50 euro op voor geleden emotionele schade

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 september 2017 om 09:25 geantwoord