Klacht: Begin november besteld en nog steeds niet ontvangen

op 19 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Begin november een computermuis voor mijn zoon besteld voor sinterklaas en wat denk je. Ik heb het nog steeds niet ontvangen. 3 maanden later. En ze zeggen maar: heb geduld, komt wel. Moet zeker wachten tot sint juttemis.

Hier niet kopen. Service is slecht en ze leveren niets.

Als ik de computermuis ontvang of mijn geld terug krijg

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 februari 2018 om 20:56 geantwoord

Beste klant,

Het spijt ons waar te nemen dat u het pakket niet heeft ontvangen. We vermoeden dat er sprake van een misverstand is, omdat de tracking resulaten aangeven dat het pakket op 2018-02-05 succesvol zou geleverd zijn.

Dit kan u ook zien door te kijken naar de recentste tracking resultaten: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RS906362223CH/NL/7031AH

Onze oprechte spijt voor het ongemak. We hebben een 2de keer nagekeken, het trackingnummer van uw pakket is correct. Wilt u nakijken of het adres dat u opgegeven had correct is:

Name: Ton Jansen
Address Line1: Grotestraat 12
Address Line2:
City: Wehl
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region:
ZIP/Post Code: 7031AH
Phone Number: 31-314324686

Als het verzendadres correct is, dan moet er tijdens de levering iets verkeerd gelopen zijn. De postbode heeft misschien het pakket bij uw buren geleverd, of aan uw voordeur geplaatst. Kan u navragen bij familieleden, medebewoners en buren of zij misschien uw pakket ontvangen hebben?

Kan u ook contact nemen met uw plaatselijk postkantoor, om verdere details te vragen van pakket met tracking # RS906362223CH? U kan hen ook om een schriftelijk attest vragen, dat verklaart dat u het pakket niet ontvangen heeft. Als u ons dit attest kan geven, zullen we dit rapporteren naar onze manager en hij zal zich dan over deze zaak ontfermen.

We hopen dat u met hulp van uw postkantoor het pakket terug zult vinden. We kijken uit naar uw reactie.

Carla
www.miniinthebox.com klantenservice