Klacht: Beëindiging rekening

op 06 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Vanaf februari al bezig nieuw pasje te krijgen verhuizing 2 keer doorgegeven geen pasje wel geld afgeschreven langs filialen geweest geen opzegging mogelijk onvoldoende saldo 6 euro min
Veel gedoe

Rekening opheffen zonder betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste Marcodouma, Wat een vervelende situatie. Om inhoudelijk na te kijken waarom het Betaalpasje van uw vriendin niet op het juiste adres is aangekomen kan ze het beste contact opnemen met onze Klantenservice dit kan telefonisch op 020 22 888 88 uiteraard kan dit ook via een Chat gesprek. Voor een betaalrekening betaal je kosten. Zegt ze de betaalrekening op, dan verrekenen we deze kosten met haar. Het is daarom belangrijk dat er minimaal € 20 op de rekening staat. Zijn de kosten verrekend? Dan maken we de rest van het saldo over naar de rekening die ze aan ons heeft opgegeven. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 juli 2017 om 14:00 geantwoord

Beste Marco Douma,

Aangezien we niets meer van u hebben vernomen, ga ik ervan uit dat onze klantenservice u verder heeft geholpen. Daarom sluit ik deze klacht.

Als u toch nog vragen of opmerkingen heeft, dan help ik u graag.

Vriendelijke groet,

Hilde,
ING Webcare

- - - - - - - - - - - -

Heeft op 14 juli 2017 om 14:05 geantwoord

blijft het zelfde ellende die we mee hebben gemaakt gewoon zorgen dat de rekening opgedoekt word totaal geen medewerking en service

Alle klachten die gemeld zijn door Marcodouma