Klacht: Beëindiging contract

op 14 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

“Beste Hollands Nieuwe,

ik heb van jullie een brief ontvangen dat mijn contract bij jullie word beëindigd?
ik snap eigenlijk niet waarom.? weet wel zoverre dat ik 1 maand achter liep van me betaling?En werd vaak te vroeg van me rekening afgeschreven wat niet lukte. Ik had door gegeven rond de 26/ 27 einde van de maand af te schrijven.

Gewenste Oplossing:

Is er een mogelijkheid dat jullie mij weer kunnen aansluiten? en van de maanden die ik nog moet betalen dat betaal word?
Zodat ik bij jullie klant kan blijven.
Ik zou het jammer vinden als ik weg bij jullie moet gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ravi88