Klacht: Beëindigen contract KPN ONMOGELIJK 1 jaar en 3 maanden opzegtermijn!!!

op 09 juli 2015 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN hanteert als een van de weinige bedrijven een opzegtermijn van 3 maanden en waarbij een contract stilzwijgend met 1 jaar wordt verlengt! Dit zijn praktijken die gelukkig bijna niet meer voorkomen. 9 jaar geleden! heb ik een contract afgesloten voor mijn salon. Nu stop ik met de salon en blijk ik volgens KPN 10 dagen te laat te zijn met het opzeggen van mijn aansluiting waardoor het contract per september! met 1 jaar wordt verlengt. Nu moet ik 1 jaar en 3 maanden betalen (700 euro!!!) aan kosten waar ik geen gebruik van ga maken. Dit is volstrekt belachelijk aangezien bij alle andere bedrijven die ik ken het contract verandert in een contract met onbepaalde tijd na het eerste of tweede jaar die je met inachtneming van de opzegtermijn gewoon kan beëindigen. Ik ben heel erg boos en teleurgesteld in KPN. Dit is gewoon niet meer van deze tijd. KPN is een dinosaurus en moet met een betere oplossing komen. Ik had geen idee per wanneer het contract is ingegaan (wie weet dat nou) en telefonisch wilden ze niet met een oplossing komen. Ik had meer van dit bedrijf verwacht en zeker meer coulance!

Dat het contract per direct wordt ontbonden met maximaal 1 maand opzegtermijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian78