Klacht: Bedwantsen in Het Heijderbos

op 05 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 1 juli tot en met 8 juli zou ik verblijven in een VIP bungalow op uw park Het Heijderbos. Na aankomst kregen wij bungalow 245 toegewezen en de problemen begonnen ’s nachts. ’s Morgens werd ik wakker onder de bultjes. Eerst dacht ik aan muggen, maar de bultjes zaten op alle plekken die niet bloot waren. Ik dacht dat het aan mij lag, dus gewoon weer lekker slapen, maar nu waren er nog meer bultjes bij. Ik ben niet meer gaan zwemmen, want ondertussen zag ik er niet meer uit. Ik heb contact opgenomen met de receptie om mijn klacht door te geven en zij zouden iemand langs sturen om het bed te verschonen en te stofzuigen. 14.00 u zouden ze langskomen en waren er pas om 16.00 u nadat ik weer bij de receptie was geweest. Ik heb toen aangegeven dat ik helemaal niet genieten kan en maandag 4 juli naar huis ga. Ze vonden het jammer, maar de aardige dames van de receptie begrepen het heel goed. Maandag 4 juli (4 dagen eerder) ben ik vertrokken en was mijn vakantie over. Ik ben meteen naar mijn huisarts geweest en die heeft nog getwijfeld tussen schurft en bedwantsen, maar schurft is momenteel uitgesloten. Waarschijnlijk zit er nu een ander stel in de bungalow, maar ik wil u dringend adviseren om de ruimte te laten reinigen door een bedrijf wat gespecialiseerd is in ongediertebestrijding.

Wat ik jammer vind is dat ik nu bijna €700,- heb betaald voor een vakantie die ik niet genoten heb en dat ik bij jullie dit maar via mijn eigen verzekering moet regelen. Ik weet zeker dat de bungalow na mijn vertrek gewoon verhuurd is en daarom vangen jullie nu twee keer voor dezelfde periode. Ik zou graag voor de dagen dat ik niet bij jullie geweest ben een onkostenvergoeding krijgen (5 t/m 8). Gelieve geen tegoedbon voor een nieuw verblijf, want u zult begrijpen dat ik voorlopig niet zal verblijven in Centerparks.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 07 juli 2016 om 08:50 geantwoord

Heeft op 07 juli 2016 om 09:47 geantwoord

Deze mail heb ik gestuurd:

Geachte Webcare Team,

Bedankt voor deze snelle reactie, maar dat u de suggestie wekt dat ik dit niet in het Heijderbos heb opgelopen kan ik niet waarderen. Mijn huisarts kan dit overigens bevestigen, want ik slik sinds mijn thuiskomst medicijnen en moet me insmeren met een niet al te prettige zalf, waar ik niet mee in de zon mag komen om littekens tegen te gaan.

Ook geeft u aan dat er na ons geen klachten zijn ontvangen, maar twee zinnen verder geeft u aan dat het huisje nog tot 8 juli op mijn naam staat. Natuurlijk heeft u geen klachten na mij ontvangen, want als het goed is zijn er geen gasten in deze cottage tot vrij 8 juli.

Misschien kunt u i.p.v. mij te compenseren (wat u waarschijnlijk niet zult doen) de directie een hospitality cursus aanbieden om te leren dat een klacht van een gast altijd terecht is en dat welles nietes spelletjes leuk is voor de kindermiddag in de aqua Mundo, maar niet voor een reactie aan een gast.

U zult begrijpen dat ik deze reactie op klacht.nl zal publiceren, want de klacht is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Bruinsma