Klacht: Bedrog

op 21 mei 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik betaal voor 200 upload en 200 download snelheid maar Youfone kan dat niet leveren. Ik ben al bijna 2 jaar klant en er is mij deze snelheid beloofd en daarom ben ik klant geworden. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met Youfone en er is een monteur geweest. Deze monteur heeft niets gedaan en zei dat het aan onze apparatuur ligt. Vervolgens moet ik 60 euro gaan betalen voor het bezoek van de monteur terwijl mij dat niet is verteld. In het verleden is er al eens vaker een monteur geweest en daar hoefde ik ook niet voor te betalen. Ik ben het hier dan ook niet mee eens en voel me zwaar opgelicht omdat ik al bijna 2 jaar betaal voor iets dat Youfone niet kan leveren.

Als ik het contract met Youfone kan beëindigen. Dit bedrijf is niets dan ellende en ik zal dan ook erg blij zijn als ik ervan af ben. Youfone pleegt gewoon contractbreuk dus zie ik niet in waarom ik mij wel aan het contract moet houden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 mei 2021 om 09:51 geantwoord

Heeft op 25 mei 2021 om 12:59 geantwoord

Youfone heeft niks opgelost , moest betalen voor de monteur die niks heeft gedaan en zei dat het aan de apparatuur ligt . Op de website beloven ze internet van 200 MB/s maar we krijgen niet eens 50. Makkelijk om te zeggen dat het aan onze apparatuur ligt. Er is ook niet gezegd dat we moeten betalen voor de monteur . Dat was de vorige keren ook niet . Nu zeggen ze dat de monteur van de KPN was en dat we daarom moeten betalen maar ik ben geen klant van de KPN.
IK heb nog nooit zo'n slechte provider als Youfone gehad . Tv programma's stoppen regelmatig ermee en ik krijg dan de melding dat het programma niet gevonden kan worden. Vreselijk!

Alle klachten die gemeld zijn door RdeM67