Klacht: Abbonement afgetroggeld, na 4 x te hebben gebeld op 1 dag

Jeroen Quaak op 01 juli 2022 over Bedrijven-registratie in de categorie Algemeen

Ik ben eigenaar van een eenmanszaak en word heel vaak gebeld door allerlei bedrijven die iets proberen te verkopen. Nadat ik per 30-06-2022 al 3 x het telefoongesprek had verbroken zodra ik hoorde dat ik met bedrijvenregister aan de lijn zat. Echter de 4e keer dat mevrouw belde vanuit bedrijvenregister, zei ze letterlijk; ik bel u omdat ik begrijp dat uw abbonement wil stopzetten bij ons Dus zij gaf aan dat ze ging helpen een abbonement op te zeggen. Echter ju is de geluidsopname zo in elkaar geknutseld, alsof ik een nieuw abbonement bij hen af heb gesloten!! Mijn vrouw heeft direct gebeld, na ontvangst van de brief. Maar zij krijgt te horen dat alles recht geldig is en ik zelf dit aan ben gegaan. Mijn vrouw heeft de geluidsopname opgevraagd en daarop verkapt mevrouw het verhaal zodanig dat het lijkt alsof ik een abbonement stopzet en dat ik nooit meer door hun gebeld wil worden, maar zij propt daar ineens de datum van 31-12-2022 in! Ik ben zo boos! Het gaat om het enorme bedrag van €450,- en dat allemaal onterecht afgetroggeld…….

Directe beeindiging van dit onterechte abbonement, zonder kosten. Deze dievenpraktijken dienen te worden gestopt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bedrijven-registratie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bedrijven-registratie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Quaak