Klacht: Bedrijfstelefoon zonder internet! Na 5 maanden ineens wel hoe kan dat???

op 07 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo klachtenlijn. Toen ik bij mijn nieuwe baas begon is mij een mob telefoon overhandigt met de bedoeling contact te hauden met de planning en uitvoerders en eventueel thuis frond.Na nader inzien was de telefoon voor mij niet goedgenoeg om dat ik de gene aan de andere kant niet goed kon verstaan. Ik heb toen een smartphone gekocht en de sim Kaarten overgezet. Bij gebruik van de smartphone had ik de eerste vijf maanden geen internet. Dus alles was oke! Na vijf maanden wel? En dan ook nog onbepekt hoe kan dat? Ook de planning van mijn bedrijf wist daar van. Omdat er overdag opdrachten werden verstuurd. Ik Ben er toen vanuit gegaan dat mijn bedrijf er achter stond dat ik internet had en eventueel met een bundle zou werken. En mij daar over zou inlichten als het verbruik van internet zou overschrijden. Maar helaas werd mij pas naar vijf maanden gemeld dat ik €1.500 internet kosten moest betaalen! Oke ik heb op internet gezeten! Maar er Zijn vind ik Drie partijen die hier niet goed mee omgegaan zijn. Ten eerste Vodafone hoe kan het dat Ik internet op mijn mob heb? Mijn baas had toch mob telefoon zonder internet abonomend. Ten tweede mijn baas die na vijf maanden pas kijkt hoeveel telefoon kosten er zijn! Mijn baas heeft mij belooft om het uit te zoeken omdat ook zij van mening zijn dat je internet zelf aan moet vragen, en niet dat de internetprofaider dat besluit. Ondangs de goed wil van mijn baas Ben ik toch niet overtuigt of zij het wel echt uitzoeken. Het bedrag is namelijk al van mijn loon afgehaald. En gek genoeg is ook internet van mijn telefoon af!! Het kan dus wel! Van mijn baas hoor ik nits. Maar meschin wel via deze klachten lijn het telefoon nr was 0655473085. Ik vindt het een hoop geld wat ik moet betalen en vind dat ik niet het hele bedrag hoord te betalen. Zou u voor mij eens uit willen zoeken of er een oplossing gevonden kan worden. Met vriendenlijke groet jos van pul

Als de fout ook door Vodafone erkent word en een bedrag terug betaald word meschin ben ik naief geweest om veel actief op internet te zijn maar als je geen internet heb kun je er ook geen gebruik van maken. En dat had ook zo gemoeten!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boris3870