Klacht: bedrijf weigert te reager

op 15 september 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HP online store heeft mij verkeerde cartridges voor mijn printer gestuurd, maar het bedrijf weigert te reageren op mijn mails en telefonisch wordt je ellenlang in de wacht gehouden. Na 10 minuten vond ik het wel welletjes.
“Voor vragen neem contact op met één van onze medewerkers op 020 655 1458 (lokaal tarief), bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 – 18.00 uur, of stuur een e-mail naar hpstore.nl.support@hp.com.

Gewenste Oplossing:

Ïk wil graag dat HP de 4 verkeerde cartridges omruilt voor de juiste cartridges. evt. met bijbetaling, want ik heb 1 van de cartridges uit verpakking gehaald om te kijken of het de juiste was

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harryslip