Klacht: Bedrijf houdt zich niet aan de spelregels voor online shoppen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondank diverse pogingen het bedrijf Easy Cosmetic te bewegen tot een passende reactie heb ik tot op heden geen oplossing van hen vernomen. Het bedrijf doet zich voor als klantvriendelijke organisatie die altijd ver onder de winkelprijs cosmetica producten kan leveren. Tot op heden zit ik alleen al bijna een maand op mijn betaalde bestelling te wachten en verwijst het bedrijf nav diverse mailtjes alleen maar naar de transporteur (DHL). Er zou een onderzoek lopen naar waarom het product niet volgens afspraak (binnen 8 dagen) bij mij afgeleverd zou zijn. Op mijn vragen per e-mail ontvang ik iedere keer bijna de zelfde mailtjes als antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf de betaling zou terugboeken en haar excuses zou aanbieden. Daarnaast zou ik graag zien dat andere consumenten worden gewaarschuwd voor deze aanbieder

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door florisjankroon